Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Generace ZKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(Kamila Prokopová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w81f62// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
(Erik Dudek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//min3tt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy
(Andrea Gašpárková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//doam4j// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam budování značky se smyslem
(Eliška Kománková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79774 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Budování značky na sociálních sítích
(Denisa Schwanová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xf4a24// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby
(Zuzana Ovčačíková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jsmxm4// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivnost spolupráce společnosti Adidas s vybraným umělcem při budování značky YEEZY
(Jakub Sklenář)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94422 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
(Žaneta MAJEROVÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//9ecg7p// | Specializace v pedagogice / NJu-ITu | Práce na příbuzné téma