Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
(Lucie Karlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří Prášek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Zuzana Kratochvílová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w81xx7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Karel Halberštádt)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l5pclp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
(Karolína Koukalová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Preference značky v rámci procesu nákupního rozhodování
(Roman CIBULKA)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xjjs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační plán pro zvolenou značku
(Martin Placek)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//c0yv8k// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a plán nákupního centra
(Lucie Guzyová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yb1hc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma