Theses on the same topic (having an identical keyword):
Dítě předškolního věkuKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
(Mária Ličková)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7217 | Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami / | Theses on a related topic
Vztah dětí ke speciálnímu pedagogovi v mateřské škole při nemocnici a jeho vliv na průběh předškolního vzdělávání
(Lucie ČECHÁKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nssnxz// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Nataliia Marhita)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/b73e5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
(Denisa Schönigerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s16pm/ | Ekonomika a management / | Theses on a related topic