Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
DvořákKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Antonín Dvořák: Biblické písně op. 99
(Alena BENEŠOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7j5343// | Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie | Práce na příbuzné téma
Antonín Dvořák: Biblické písně op. 99
(Alena BENEŠOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7j5343// | Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie | Práce na příbuzné téma
Dvořákova poslední opera Armida, op. 115: Geneze a recepce
(Veronika Vejvodová)2015, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7gd5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Antonín Dvořák: Svatá Ludmila, op. 71. Geneze a recepce oratoria se zaměřením na scénická provedení
(Alena BENEŠOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ta9f8y// | Muzikologie / | Práce na příbuzné téma
Antonín Dvořák: Biblické písně op. 99
(Alena BENEŠOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7j5343// | Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie | Práce na příbuzné téma