Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
e-shopKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální audiovizuální reklama ve světě
(Nikita Novitskiy)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m9ro8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
(Jan Rozsypal)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z0p45c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
(Pavla Janulíková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfl9w/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
(Andrea Janečková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/f9oag/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
(Veronika Horáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ax8a1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
(Tereza Kultová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kcldcv// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační kampaň projektu Světluška a výzkum veřejného mínění
(Petr Šobotník)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c1zj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační kampaň pro enterální klinickou výživu
(Alžběta Trojanová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//oqjh9i// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
(Lucie Janíčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//v4i1o2// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma