Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
(Veronika Pelikánová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oih7i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013
(Kristýna Kaňoková)2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jxmngz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika specializace Ekonomika cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace konference Barcamp
(Marie Uhrová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cjpae/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hotelovy event management: projekt konference
(Klára Černá)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12471/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivita email marketingu na konferenci Cypherconf
(Lucia Krajňáková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p46zlk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma