Theses on the same topic (having an identical keyword):
KLÍČOVÁ, SLOVA, Marketingová, strategieKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing mix analysis of a company
(Aida Saidova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a9vlv/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing Mix in Services
(Nela Zbořilová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qbsau/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Service Marketing Mix in Chosen Company
(Veronika Beskydiarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s80ef/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
(Anastassiya Issakova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10467/vsh_b_a3/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Renata Abulaesova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi4hn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix Still Create s.r.o.
(Natália Šestáková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kw9tl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
(Matúš Mlích)2023, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/zo8ic/ | Hudební umění / Hudební produkce | Theses on a related topic
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
(Tomáš Čech)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e8yoe/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Veronika Polláková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z6a2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic