Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Nákupní chování
(Lucie Minářová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zq879/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
(Martin Kolovratník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d1inb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
(Magdaléna Kolářová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
(Lucie Müllerová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29891 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
(Magdaléna Kolářová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
(Filip Šajty)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93405 | International Management / | Theses on a related topic
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
(Markéta Nezbedová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k8huj/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Theses on a related topic
Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
(Anne Sakseide Svendsen)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26169 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Theses on a related topic