Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Limitovaná ediceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní chování
(Lucie Minářová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zq879/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
(Martin Kolovratník)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d1inb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
(Magdaléna Kolářová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
(Lucie Müllerová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29891 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
(Magdaléna Kolářová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
(Filip Šajty)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93405 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
(Markéta Nezbedová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/k8huj/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Selected Aspects of Cultural Differences and their Influence on the International Marketing Mix
(Anne Sakseide Svendsen)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26169 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma