Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AnalýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
(Kateřina HRBKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//kj7qlc// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a segmentace zákazníků v Grand hotelu v Brně
(Veronika Pánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//a2tjuj// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
(Eva Stejskalová)2014, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/fqpke/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
(Lukáš Rampír)2014, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dxpr8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace e-shopu
(Kristýna Koubová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhrx1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky Naše Bio
(Nikol GŘEŠKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xfdhx3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
(Markéta Dlouhá)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/amhuh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma