Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Theses on a related topic
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
(Monika Jančová)2007, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qdv2n/ | Sociologie / | Theses on a related topic
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The impact of advertising on price elasticity
(Farid Naghiyev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81678 | Ekonomie a hospodářská správa / Economics | Theses on a related topic
The impact of advertising on price elasticity
(Farid Naghiyev)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81678 | Ekonomie a hospodářská správa / Economics | Theses on a related topic
Súčasná premena vonkajšej reklamy a jej vplyv na vizuál verejných priestorov mesta Bratislava
(Terézia Buková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jcwis/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Možnosti rozlišení pozitivního a negativního dopadu reklamy na chování lidí
(Darya Kovalenko)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e9sq1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Misleading Advertising and Its Impact on Consumers
(Kristína Beníčková)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//46mpnk// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic