Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje a její metody a techniky
(Petra Sinkulová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cotwh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru služeb
(Jiří Hruška)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwuqt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý prodej D2D
(David Švec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f532q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
(Pavla Sulanská)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Agroturistické služby na Hustopečsku - vybrané formy distribuce a prodeje farmářských výrobků
(Leona Petrášová)2016, Bakalářská práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xa7qmd// | Zemědělské inženýrství / Agrobyznys | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní styly a propagace produktů
(Zdeněk Šaršon)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//i1ppfy// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
(David Chittenden)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/i0nh9/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma