Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Přímý prodej D2D
(David Švec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f532q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
(Pavla Sulanská)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Agroturistické služby na Hustopečsku - vybrané formy distribuce a prodeje farmářských výrobků
(Leona Petrášová)2016, Bakalářská práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xa7qmd// | Zemědělské inženýrství / Agrobyznys | Práce na příbuzné téma
Internetový prodej osobních automobilů
(Michal Míka), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//ve0wrd// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online prodej osobních automobilů
(Tobiáš Forejt), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//l84hqw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
(Dominika Hloušková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8fh3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
(Jana Hermanová)2018, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//3lb4vd// | Soudní inženýrství / | Práce na příbuzné téma