Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Politické ideologieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a volební úspěch ANO 2011
(Filip Vávra)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d96tm/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Explaining Electoral Success of Anti-Establishment Parties: The Case of ANO 2011
(Alžběta Prokešová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/to7r6/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Komparace volebních programů ČSSD, KDÚ-ČSL a ANO ve vztahu k volbám do poslanecké sněmovny Parlamentu 2013
(Kateřina Foldynová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qr85w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma