Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
(Vaníková Vaníková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/goy5t/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez.
(Ivan Nebogin)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73961 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic
Marketing Strategy for Jumex on Czech Market
(Cristina Edith Herrera Llanes)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71548 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
(Alima Sultanbayeva)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8q3d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Customer web behavior analysis using offline transaction data
(Lukáš Wojnar)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jnqqu/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Theses on a related topic
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
(Martina Möstl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
(Adéla Hübnerová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ip5ai/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
(Jiří Doležal)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4nmt/ | Ekonomika a management / | Theses on a related topic