Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Přímý marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer web behavior analysis using offline transaction data
(Lukáš Wojnar)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jnqqu/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Customer lifetime value
(Jakub Bendula)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93935 | Účetnictví a finanční řízení podniku / | Práce na příbuzné téma
Vybrané nástroje direct marketingu v komunikaci se zákazníkem
(Miloš Hašek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk826/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
(Jan Šnajdr)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tm05p/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
(Daniela Mikšaníková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3zyz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
(Petra Neumannová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8tmu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma