Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
(Dzmitry Melnik)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29500 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Finančná analýza a finančný plán spoločnosti Kraft Foods CR s.r.o.
(Tomáš Kováč)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36655 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Projekt zjednodušení integrovaného systému managementu ve společnosti Kraft Foods ČR, s.r.o., provozovna Valašské Meziříčí
(Marcela HERMANOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6m7oqg// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Hodnocení úspěšnosti fúze vybraných společností
(Jiří Sklenář)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ncpt3/ | Finance / Finanční trhy, instituce a technologie | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication
(Rahul Kalathil Purushothaman)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/as0qv/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
(Tatiana Runtova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1866/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Christian Haubenwaller)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pqh0j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Barbora Perglová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gen8e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma