Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Guerilla marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Netradiční formy cestovního ruchu
(Simona Naglová)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/exuww/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Tradiční i netradiční využití obruče v tělesné výchově na 1. stupni ZŠ
(Veronika Hošková)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b5fgl/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Netradiční studenti oboru Učitelství pro mateřské školy
(Aneta Kuzmová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n28md/ | Sociální pedagogika a poradenství / | Práce na příbuzné téma
Netradiční nástroje inovační politiky v evropských regionech
(Tereza Brychtová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gy7dy/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma