Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
efekty, marketingové, komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Jan Fidler)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pspwa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru
(Nicole Augustinová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zearh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zamýšlené a nezamýšlené efekty marketingových komunikací v sociálním prostoru
(Radka Šámalová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lryvw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
(Daniela Benešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h6ecd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
(Lucie Kratochvílová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaqos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
(Jarmila Novotná)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqwwg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Andrea Doleželová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bbuiu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jana Kohoutová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/os4v6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Iva Šlemendová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv9xc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma