Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití subliminálního signálu v nových médiích a hudbě
(Rebeka Šebelová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xp5g6/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Reklama v hotelnictví a v cestovním ruchu
(Jana Sedláčková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/ttg643/ | Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955
(Nina Pecková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwcf5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Social Media jako součást marketingové strategie
(Maksim Bataev)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/naey1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
(Michaela Taubingerová)2021, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/p2t15/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
(Petr Galuška)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bfs1z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie vybraného podniku
(Eliška Konečná)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/van2g/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
(Jiří Rada)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g0r1b/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
(Dominik Molinek)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fv7rt/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Sociální média jako nástroj marketingové strategie vybraného sportovního klubu
(Jaroslav TRKOVSKÝ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//mquo44// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma