Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie společnosti 3M v sociálních médiích
(Tomáš Němec)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52905 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Company's strategy of marketing communications
(Sandhiya Suresh)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1o5a/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
(Radek Nišev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94885 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
(Valeriia Stakhovska)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zvadh// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
(Polina Pavlishyna)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46761 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
(Tomáš Schwarz)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/pzy1q/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
(Kamila Safiullina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omd61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
(Barbora Hamáčková)2022, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16564 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
(Veronika Mlčochová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146930 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma