Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a veřejný prostor
(Hana Dančová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dblea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a veřejný prostor
(Hana Dančová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dblea/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Seznamovací inzeráty na internetu - sociolingvistická analýza a analýza dískurzu
(Renata Hvězdová)2007, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i5pop/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
(Milena Pelinková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fo6uz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{}Identita místa ve fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: Veřejný prostor\nl{}b) volný výstavní soubor: Veřejný prostor
(Dominika Nechalová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//24ze25// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Creating Interventions: Exploring the Motivations and Aims of Public Space Data Visualization Creators
(Magdaléna Bohuslavová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n8cgb/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Volba optimálních mediatypů pro reklamní kampaň
(Petra Klosová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbqbj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
(Daniel Severa)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vs5eq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma