Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Cílová skupina

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 6 » (celkem 53 prací)
Zhodnocení finanční analýzy reklamní společnosti GRETA AGENCY, spol. s r. o. v letech 2004 - 2006
 (Petra BEDNAŘÍKOVÁ)

2007, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//b5f1fa// | Ekonomika a management / Finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma

Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
 (Jiří Straka)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
 (Tomáš Kubíček)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yszrh/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
 (Barbora Veselá)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/ob532/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma

MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
 (Natálie Půhoná)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Lukáš Maršálek)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Mariya Zakharevich)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Efektivita týmu v mediální agentuře během „koronakrize“
 (Martin Vlček)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84400 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Finanční analýza mediální agentury
 (Tomáš Štverák)

2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Účetnictví | Práce na příbuzné téma

Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu
 (Barbora Lapišová)

2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/105887 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 6 » (celkem 53 prací)