Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Komunikační mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
(Barbora Škubalová)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r7ysp/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Sociální klima a podniková kultura (výzkumná sonda určité firmy či podniku) jako faktor ovlivňující podnikovou stabilitu
(Iva Ševčíková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z8ra9/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
(Michael Lindner)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fz0ab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Lenka Jíchová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Michaela Roháčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cst1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Sabina Vojtíšková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdueu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma