Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.
(Jiří Rašťák)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wxspbm// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Měření povědomí o značce About you
(Sandra Jaroňová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t2hni/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
(Jakub Leinberger)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
(Kristýna Polcarová)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/y2mn1/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Komunikační kampaň O2 Slovakia na podporu povědomí o listopadu 89
(Mária Andršová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i740im// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
(Adéla Malinovská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
(Vlada Alekseevna Plotnikova)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dmg2fi// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
(Michal Maroši)2013, Diplomová práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wd2ki/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Nevládní organizace v OSN: Role nevládních organizací v OSN a její implikace pro globální vládnutí
(Jaroslava Bobková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81103 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politické vztahy | Práce na příbuzné téma