Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
(Šárka Jodlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cktgo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
(Klára Packová)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//94rkui// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Marketingová strategie reklamní agentury
(Jakub Szlaur)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//t0wiy6// | Management / | Theses on a related topic
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
(Jan Miko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//0j2up8// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
Porovnání reklamní strategie franšízových podniků
(Nella Andrlová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//kma8ni// | Podniková ekonomika / Management služeb | Theses on a related topic
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
(Jan Šimák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ihvtn/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
(Denys Vlasenko)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82803 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Theses on a related topic
Reklama a média a jejich vliv na člověka
(Anastasija Sirůčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7963/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
(Zoriana Ostrovska)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xa5e3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Media a reklama ve sportu
(Tomáš Nagy)2014, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/siec1/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Theses on a related topic