Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
(Eva Holíková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fcow1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
(Karolína Tykalová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rg4nq/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
(Simona Niklová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/yjufk/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
(Alijagićová Alijagićová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yaa1l/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
(Markéta Kmeťová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22938 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Využití marketingové komunikace v kulturním/hudebním projektu financovaném pomocí Crowdfundingu
(Vítězslav Charvát)2014, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/zl60p/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
(Dominika Ottová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149664 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální a online marketing z hlediska etiky propagace a jeho aplikace v sektoru neziskových organizací
(Michal DOLEŽEL)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ozuv1n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic
(Martina Kolbabová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40711 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma