Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Interpersonální, komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Nelli Darbinyan)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nalbv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
(Adéla Šlajchová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y0gnn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
(Iuliia Vasilenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jjfgd/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Ekaterina Sukhova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4m1y/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Darina Khomenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nign5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
(Martina Vachalová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k1p6lz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
(Petr Žák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i1ccy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace při utváření podnikové identity
(Veronika Kostolná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q38ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma