Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Cenová strategie firmy
(Tomáš Černý)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8u00/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
(Kateřina Výborná)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//7tuimg// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
(Michaela Pejřimovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86689 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
(Martina Poláková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/waett/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
(Ali Karimli)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
(Anna Slabunova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Theses on a related topic