Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cenová strategie firmy
(Tomáš Černý)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8u00/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
(Kateřina Výborná)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//7tuimg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
(Michaela Pejřimovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86689 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
(Martina Poláková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/waett/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
(Ali Karimli)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
(Anna Slabunova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma