Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj strategie Public relations ve Slezské diakonii
(Michaela MACHKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//6x4slj// | Sociální politika a sociální práce / Management organizací služeb sociální práce | Práce na příbuzné téma
Strategie Public relations Divadla Bolka Polívky, spol. s r.o.
(Veronika LEGNEROVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ygb0vm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu
(Michala Gregorová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/coqxx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané neziskové organizace
(Adam Rapák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ukba4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations in the global organisations
(Elena Babayan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/goga5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv public relations na image firmy
(Michaela Bělíková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8e8w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané instituce
(Jan Němeček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6sn2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
On-line public relations
(David Pinček)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8459 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Textové nástroje PR kampaně reagující na negativní odezvy podnikové klientely (PRE) na zdražování energetického produktu.
(Lukáš Holubec)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d0gba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati
(Anežka Adamíková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bxq4ut// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma