Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Experience
(Veronika Kundrtová)2018, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fww3t/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
(Michael Sázavský)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//q0tf7t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Developing KPI System for Customer Services
(Illya Dragan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92531 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
(Miroslava Trojáková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/au0tr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
(Richard Skřivánek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Dzianis Mishkavets)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8pmg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
(Miroslav Horna)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c7hqx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma