Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cestovní ruchKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix vybrané destinace
(Nikola Mrnková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ou1rk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané destinace
(Adriana Jirkovská)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xx393/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybrané destinace
(Markéta Konečná)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t59tt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
(Petr Odstrčil)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bsh8x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie destinace Plzeň
(Tereza Radová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/d13k4/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
(Martina Lžičařová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
(Patrícia Cudzišová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbrlj/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Městský turismus - adaptační strategie
(Kristína Ďuratná)2020, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/om9vu/ | Geografie a kartografie / Aplikovaná geografie | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
(Veronika Nesvadbová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lrs2r/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Principles of market segmentation in tourism industry
(Larisa Teterina)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/puiki/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma