Theses on the same topic (having an identical keyword):
ReklamaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Theses on a related topic
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
(František Hendl)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94849 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
(Simona Nováková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kd45hg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
(Vlasta Sedláková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qvhfl/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Reklama a její vliv na nákupní chování
(Kateřina Čechurová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kd7lk/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
(Adéla Maixnerová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/yi5cb/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Theses on a related topic
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
(Evdokia Michael)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93389 | Bachelor of Business Administration / | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
(Andrea Houzarová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gixfqc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Theses on a related topic
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Elizaveta Zigulia)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/chqs4/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic