Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie osobnosti a efektivita fake news
(Kateřina Polášková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mscv0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
(Magdaléna Zachová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a56ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
(Lukáš Kulhavý)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wozpw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
(Radka Kmochová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/az0ga/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti a postoj k očkování na Covid-19
(Ondřej Čech)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5aqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoční marketing a typologie osobnosti
(Tereková Tereková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/us4f2/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
(Sabina Koutenská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y41ed/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Kristýna Balatková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/blt2t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Anna Talašová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m74gl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma