Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
privátní značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
(Iuliia Trofimchuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
(Barbora Hegyiová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58519 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Privátní značka a chování spotřebitele
(Jaroslava Bařinová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9cnc3u// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
(Jan Kubačka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma