Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
(Ľudmila Režuchová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11864/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
(Matej Petrinec)2016, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/iy138/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
(Mária Antalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0bltyo// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
(Michal Šeffer)2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/v5qfy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
(Tímea Šalátová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/dqmfj/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
(Veronika Pospěchová)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107027 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
(Matěj Vondruška)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f2yxj5// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Brand Activation as a tool of Public Relations
(Shreetama Bhuban Mohan Dey)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//is9bx4// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma