Theses on the same topic (having an identical keyword):
význam značekKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
(Tomáš Jarolím)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88815 | Management / | Theses on a related topic
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
(Kateřina Suková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83231 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
(Karolína Bílková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86859 | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
(Petr Neckař)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbwda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
(Michal Slávik)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84831 | Management / | Theses on a related topic
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
(Anita Szelesová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52422 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
(Tomáš Jarolím)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76733 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
(Kamila Marková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54788 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
(Vendula Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83268 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Theses on a related topic