Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
význam značekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
(Alexandra Boyarkina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/qgphy/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Comparison of home-office IS/ICT support in the banking sector in the USA and the Czech Republic
(Petra Hladky)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rsnhb/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
(Radek Kurc)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82592 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Privátní značky v retailingu (případová studie Tesco)
(Dominik Drobný)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82835 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Trh bezlepkových potravin
(Tereza Lukůvková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69153 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Fair Trade se zaměřením na francouzský trh
(Petr Fořt)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74752 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Trh s biopotravinami ve vybrané evropské zemi
(Aneta Ozimková)2011, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r8d5wf// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza uvedení maloobchodní značky na trh
(Zuzana Vachová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
(Tereza Augustová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sm4574// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma