Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
InternetKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
(Dominik Vlach)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/geucb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
(Nikola Tůmová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a7tyvb// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Analýza internetové marketingové komunikace firmy na B2B trhu
(Helena Šňupíková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu
(Tomáš Cafourek)2011, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/me3su/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
(Marta Cvrčková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tnqs3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Zviditelnění internetových stránek resortu PGERS ve výsledcích vyhledávače google.com
(Jiří Ondra)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ivnbjv// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Internetová prezentace a online komunikace v kontextu andragogického působení
(Veronika NAVRÁTILOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0cfv6d// | Humanitní studia / Sociologie - Andragogika | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Jan Krampla)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akvyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
(Petr SZNAPKA)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5u14my// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetové a multimediální prezentace jako //podpůrný marketingový nástroj hudebního provozu
(Tomáš Cafourek)2011, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/me3su/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma