Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
(Michaela Kadlecová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hmn3t8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování a prezentace značky souboru nového cirkusu Losers Cirque Company
(Petra Filsaková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78478 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti
(Kristián Vencl)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xp5l5q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
(Michaela Brůhová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txpgv2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby
(Zuzana Ovčačíková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jsmxm4// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky společnosti na B2B trhu
(Pavla Krejsová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n1ufbk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky PechaKucha Night Zlin
(Markéta Mazalová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky zvolené firmy
(Radka Kalábová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bkkqc3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky začínajících designérů
(Kristýna Hanáčková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mxtakv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Problematika používání zvláštních registračních značek dle legislativy ČR a EU
(Libor Bláha)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nqwl4/ | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma