Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing mladých start-upů
(Jakub Král)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//yk10gw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
(Anna Nefodova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82838 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
(Maria Laura Elvir Ramirez)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing značky Lumene
(Barbora Hudečková)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
(Radim Zacios)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Online marketing
(Barbora Brychtová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79658 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Plánování značky Galbani a nastavení strategií pro její digitální marketing
(Jan Eršek), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//z93wny// | 63-41-N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Ha Vi Phanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma