Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Budování značky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
 (Fabiana Carrasco Cueto)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma

Fashion marketing mladých start-upů
 (Jakub Král)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//yk10gw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
 (Maria Laura Elvir Ramirez)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91056 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing značky Lumene
 (Barbora Hudečková)

2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
 (Radim Zacios)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Online marketing
 (Barbora Brychtová)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/79658 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Plánování značky Galbani a nastavení strategií pro její digitální marketing
 (Jan Eršek)

, absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.

http://theses.cz/id//z93wny// | 63-41-N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Ha Vi Phanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)