Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
(Petra Martinková)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqy8i/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením
(Jitka Stuchlíková)2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fc90c/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Výtvarný projev jedinců s poruchou autistického spektra
(Barbara Zemanová)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oqzge/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Barevná stopa, záměr i náhoda
(Petra VAĎUROVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//dafcc3// | Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp. | Práce na příbuzné téma