Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky PechaKucha Night Zlin
(Markéta Mazalová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky PechaKucha Night Zlin
(Markéta Mazalová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
(Magdaléna Ševčíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Budování značky PechaKucha Night Zlin
(Markéta Mazalová)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lu14f6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
(Sylva Mesteková), Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//d1w8kc// | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálního rozvoje | Práce na příbuzné téma
Event marketingový plán prémiové produktu společnosti.
(Sylva Mesteková), Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//jnr3ib// | Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálního rozvoje | Práce na příbuzné téma
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN
(Martin ŠEĎA)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cymeq9// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
(Jana Bartková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k9rorb// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma