Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
(Veronika Vlčková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79060 | Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
(Václav Vágner)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88095 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
(Lucie Blahetková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dg4qdz// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
(Aneta Pospíšilová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xt66xy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
(Martin TROPEK)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//wfx0bj// | Překladatelství a tlumočnictví / Polština pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
(Zuzana VAIDOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n5pp0l// | Teorie a dějiny hudebního umění / Uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
(Ondřej Vaněk)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35qe11// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin
(Diana VLČKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//6qtd9b// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
(Denisa Findejsová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57979 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
(Ondřej Vaněk)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35qe11// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma