Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Marketingová strategie pro etablaci nové značky na trhu
 (Dominik Šmuhař)

2018, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//psvujb// | Ekonomika a management / Globální podnikání a management | Práce na příbuzné téma

Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
 (Daniel Seman)

2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//s5mzyb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
 (Tamara Saakova)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma

Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
 (Ester Ledecká)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky
 (Magdaléna Ševčíková)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eiyra/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
 (Natália Jankechová)

2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
 (Tereza Málková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Práce na příbuzné téma

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
 (Nikola Minaříková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//asmtm5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)