Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podniková identita a image značky Avast na trhu Spojeného Království
(Ondřej Drápalík)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86625 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Tereza Nohavcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdmy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
(Monika Kovačová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Milka
(Darja Kerndlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
(Denisa Malá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udqei/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma