Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Audit procesu marketingového řízení vybrané firmy.
(Maryna Sokačová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/b79nj/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový audit vybraného podniku
(Lucie Strnádková)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3scqtk// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vybrané části marketingového auditu společnosti Balnya.cz (www.balnya.cz)
(Mariam Baldé)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73068 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Miguel Sanchez Delgado)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2277/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing finančních služeb
(Jana Domináková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5k9b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
(Václav Polan)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/cbqr9/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Lenka Pavlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk16b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma