Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

Situa%25C4%258Dn%25C3%25AD%2520anal%25C3%25BDza

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 18 theses)
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
 (Yuriy Partala)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Theses on a related topic

Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
 (Martin Reindl)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73085 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic

Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
 (Katarína Ďurišová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic

Event marketing značky Red Bull
 (Dominik Šollar)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Theses on a related topic

Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
 (Jan Zbořil)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Theses on a related topic

Vnímání značky Red Bull
 (Tereza Svobodová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
 (Patrik Pham)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
 (Anh Tung Vu)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 18 theses)