Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Situa%25C4%258Dn%25C3%25AD%2520anal%25C3%25BDzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
(Yuriy Partala)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
(Martin Reindl)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73085 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
(Katarína Ďurišová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Red Bull
(Tereza Svobodová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
(Anh Tung Vu)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
(Lukáš Černý)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46582 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma