Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Situa%25C4%258Dn%25C3%25AD%2520anal%25C3%25BDza

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 18 prací)
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
 (Yuriy Partala)

2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//in2etq// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
 (Martin Reindl)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73085 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma

Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
 (Katarína Ďurišová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Event marketing značky Red Bull
 (Dominik Šollar)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma

Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
 (Jan Zbořil)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Vnímání značky Red Bull
 (Tereza Svobodová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
 (Patrik Pham)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
 (Anh Tung Vu)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 18 prací)